Logo Szkoły Podstawowej w Gogołowej
Powróć do: Informacje

Aktualizacja planu działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Szkole Podstawowej w Gogołowej

PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI
OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
W SZKOLE PODSTAWOWEJ W GOGOŁOWEJ
Aktualizacja 08.03.2024r.

 

Na podstawie art. 14 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696, z późn. zm.) ustala się, plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami:
Lp. Zakres działalności  Sposób realizacji Realizujący
zadania
Termin
1. Dokonanie oględzin budynków szkoły pod kątem spełnienia wymagań dotyczących dostępności 

Oględziny i zebranie danych w zakresie stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.


Przygotowanie informacji o dostępności.

Podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej szkoły informacji o dostępności.

Koordynator Katarzyna Chrząszcz

marzec 2024r.
2.  Uaktualnienie planu działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Uaktualnienia planu działania o którym mowa w art.14
ust. 2 pkt.2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze
szczególnymi potrzebami
Koordynator Katarzyna Chrząszcz marzec 2024r.
3.  Przygotowanie raportu o stanie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Przygotowanie raportu na podstawie działań koordynatora wspomagającego a następnie podanie jego treści do publicznej wiadomości na stronie podmiotowej BIP. Koordynator Katarzyna Chrząszcz do 31 marca 2025r.
4.  Przedłożenie do zatwierdzenia zmian w Planie działania na rzecz
poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami .

Zatwierdzenie przez dyrektora szkoły planu działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami .


Publikacja na stronie internetowej.

Koordynator Katarzyna Chrząszcz marzec 2024r.
5.  Zapewnienie dostępu alternatywnego oraz wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami.

Działania mające na celu ułatwienie dostępu architektonicznego, cyfrowego oraz informacyjno- komunikacyjnego.

Koordynator Katarzyna Chrząszcz na bieżąco
6.  Wdrażanie wniosków z audytu architektonicznego  i cyfrowego.

- Dostosowanie tablic informacyjnych do potrzeb osób słabowidzących i niewidomych.

Dyrektor szkoły XII. 2025 r.
/koszt do oszacowania/