Lp. | Zakres działalności | Sposób realizacji | Realizujący zadania |
Termin |
1. | Dokonanie oględzin budynków szkoły pod kątem spełnienia wymagań dotyczących dostępności |
Oględziny i zebranie danych w zakresie stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej szkoły informacji o dostępności. |
Koordynator Katarzyna Chrząszcz |
marzec 2024r. |
2. | Uaktualnienie planu działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami | Uaktualnienia planu działania o którym mowa w art.14 ust. 2 pkt.2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami |
Koordynator Katarzyna Chrząszcz | marzec 2024r. |
3. | Przygotowanie raportu o stanie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. | Przygotowanie raportu na podstawie działań koordynatora wspomagającego a następnie podanie jego treści do publicznej wiadomości na stronie podmiotowej BIP. | Koordynator Katarzyna Chrząszcz | do 31 marca 2025r. |
4. | Przedłożenie do zatwierdzenia zmian w Planie działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami . |
Zatwierdzenie przez dyrektora szkoły planu działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami .
|
Koordynator Katarzyna Chrząszcz | marzec 2024r. |
5. | Zapewnienie dostępu alternatywnego oraz wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami. |
Działania mające na celu ułatwienie dostępu architektonicznego, cyfrowego oraz informacyjno- komunikacyjnego. |
Koordynator Katarzyna Chrząszcz | na bieżąco |
6. | Wdrażanie wniosków z audytu architektonicznego i cyfrowego. |
- Dostosowanie tablic informacyjnych do potrzeb osób słabowidzących i niewidomych. |
Dyrektor szkoły | XII. 2025 r. /koszt do oszacowania/ |