Lp. | Zakres działalności | Sposób realizacji | Realizujący zadania | Termin |
1. | Dokonanie oględzin budynków szkoły pod kątem spełnienia wymagań dotyczących dostępności | Oględziny i zebranie danych w zakresie stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej szkoły informacji o dostępności. | Koordynator Katarzyna Chrząszcz | marzec 2025r. |
2. | Uaktualnienie planu działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami | Uaktualnienia planu działania o którym mowa w art.14 ust. 2 pkt.2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami | Koordynator Katarzyna Chrząszcz | marzec 2025r. |
3. | Przygotowanie raportu o stanie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. | Przygotowanie raportu na podstawie działań koordynatora wspomagającego a następnie podanie jego treści do publicznej wiadomości na stronie podmiotowej BIP. | Koordynator Katarzyna Chrząszcz | do 31 marca 2025r. |
4. | Przedłożenie do zatwierdzenia zmian w Planie działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami . | Zatwierdzenie przez dyrektora szkoły planu działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami .
| Koordynator Katarzyna Chrząszcz | marzec 2025r. |
5. | Zapewnienie dostępu alternatywnego oraz wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami. | Działania mające na celu ułatwienie dostępu architektonicznego, cyfrowego oraz informacyjno- komunikacyjnego. | Koordynator Katarzyna Chrząszcz | na bieżąco |
6. | Wdrażanie wniosków z audytu architektonicznego i cyfrowego. | Dostosowanie tablic informacyjnych do potrzeb osób słabowidzących i niewidomych. | Dyrektor szkoły | XII. 2026 r. /koszt do oszacowania/ |